RamaiTrkejvt Lihat ResepiMak Neel0fa Buat Untuk MenuBrp4ntang Anaknya

Kuala Lumpur – Pengacara dan usahawan Neelofa sel4mat melahirkan anak sulung di sebuah pusat perubatan kira-kira pukul 3.44 petang Sabtu.

Suaminya, Haris Ismail atau PU Riz memaklumkan Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor dan bayi mereka kini berada dalam keadaan baik.

Dalam pada itu, Haris turut memberitahu mereka memilih nama Muhammad Bilal untuk b4yi berkenaan.

“Alhamdulillahirabbil’alamin. Puji dan syukur kami panjatkan kepada Allah SWT untuk segala berkat dan rahmat-Nya, isteri saya, Noor Neelofa Mohd Noor telah sel4mat mel4hirkan Putera sulung kami pada 29 Januari 2022 jam 3.44 petang.

“Syukur Alhamdulillah, segala urusan dipermudahkan, kini isteri saya sedang berehat dan kami sedang melalui satu fasa yang sangat menggembirakan untuk kami sekeluarga,” ujarnya.

Dalam pada itu, Haris turut mengucapkan terima kasih atas d0a orang ramai terhadap dia dan isteri sejak mereka berk4hwin.

“Saya dan Neelofa ingin merakamkan jutaan penghargaan dan rasa penuh bersyukur atas d0a yang dikirim oleh anda semua.

“Terima kasih atas ingatan kalian sejak kami mendirikan rumah tangga sehinggalah kami menimang cahaya mata.

“Sebagaimana kalian mend0akan kesejahteraan saya dan isteri tahun lalu, mohon titipkan juga doa-doa yang baik agar z.uriat yang berada di pangkuan kami ini mampu menjadi khalifah yang dapat memberikan kebaikan kepada agama dan negara,” ujarnya.

Menu Berpantang Untuk Neelofa

Antara Reaksi Orang Ramai

A.rwah mak tk bg mkn sayo pucuk manis, silap boleh jd pusing mata.

Maknya beranak dah berapa orang tak kan tak tau apa yg boleh dan x boleh. Biasa menu p4ntang ni dr turun temurun mungkin keturunan temurunan dia boleh makan sayur manis ni.

Uishh pucuk manis dgn jagung tu sejuk xleh mkn kot dlm p4ntang lain org lain cara kot harap2 tak b.entan la.

Baru nak komen setahu sis pucuk manis bersifat sejuk t4kut b.entan urat nanti na.uzubillah seeloknya masak je sayur sawi ikut kobis pon bersifat sejuk t4kut baby pon perutnya akan meragam kembong.

Sibuk nya la hai x boleh mkn pucuk manis bagai mak dia tahu lah yg terbaik utk anak dia sy pun mkn ok je badan x sama sy semua sayur pun sy mkn pantang, elok je anak 7 ni ha.

Selalu berpantang klu baru ikan kering bakar ja. mkn dgn lada 15hari ke atas baru makmertua buat sayur rebus sawi ayam bakaq,ikan senudu bakaq ulam kunyit hidup buah oren.

Xpernah pulak mkn pucuk manis dlm pantang yng mkn ikan haruan bakar sup ayam kampung ikan talang bakar tu jer kalau mak bgi mkn dlm pantang.

Kredit : Mstar/OlahanOM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Sumber : http://www.onlinemalaya.com

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Be the first to comment on "RamaiTrkejvt Lihat ResepiMak Neel0fa Buat Untuk MenuBrp4ntang Anaknya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


You cannot copy content of this page

Omgomg Onion Darkmarket