“Dah Misk1n Sgt Ke S4man Saya?”- Gara-Gara Tegvr Bek4s Menantu, Chef Wan Dis4man RM1 Juta

TINDAKAN cef selebriti terkenal Datuk Chef Wan menegvr bek4s menantu, Shikin Maembong berhubung hal membabitkan cucunya mengundang pad4h apabila dia bakal dis4man sebanyak RM1 juta.

Menurut Chef Wan atau nama sebenar Redzuawan Ismail, 64, surat tuntutan s4man itu dihantar melalui peguam dilantik kakak kepada pelakon Emma Maembong itu, baru-baru ini.

“Bek4s isteri anak saya, Shikin Maembong melalui peguamnya menghantar surat s4man malu kononnya beberapa bulan lalu saya menegvrnya dan anak saya iaitu Nadzri bergaduh tentang anak. H4k bapa atau ibu adalah sama ke atas anak itu.

“Kerana mahu memb4las dend4m sebab tidak berpuas hati tentang urusan nafkah anak, dia (Shikin) menggunakan cara itu (sam4n) dan menghalang saya berjumpa dengan Arianna (cucu),” katanya menerusi laman Instagram pada Ahad.

Bersama kapsyen tersebut, dia turut memuat naik surat notis tuntutan mahkmah yang diterima daripada peguam dilantik Shikin.

Dalam pada itu, Chef Wan meluahkan rasa terkilan kerana namanya turut terpalit dalam kemelut membabitkan rumah tangga anak-anak.

Lebih-lebih lagi apabila Chef Wan mendkwa selama ini dialah yang paling banyak membantu wanita itu ketika dalam kesusahan.

“Tak rasa m4lu ke semasa susah, saya juga yang uruskan bil h0spital dan macam-macam lagi. Sebagai bek4s bapa mertua, sal4h ke jika saya memberikan nas1hat?

“Sebagai orang tua, saya memberikan nas1hat yang baik-baik tanpa perlu melibatkan mahkmah untuk mendapatkan hak penjagaan anak. Ramai orang bercer4i, namun masih sama-sama menjaga anak.

“Masing-masing dah tua. Tolonglah matang. Mahkmah ada banyak 1su yang penting. Jangan ditambah lagi isu-isu bod0h nak s4man bek4s bapa mertua.

“Kau lupa ke jasa-jasa aku bersus4h payah kahwinkan kau berdua guna duit saya 100 peratus? Anak saya dah bersetuju untuk anaknya dijaga ibu (bek4s isteri) cukuplah. Jika dia (Nadzri) mahu luangkan masa bersama anaknya beberapa hari dalam sebulan, biarkan. Itu adalah anaknya,” ujarnya.

Sementara itu, Chef Wan berkata dia engg4n melayan sebarang permintaan tidak masuk ak4l membabitkan bek4s menantu dan anak-anak.

Malah, dia berpendapat nas1hat yang diberikan sebelum ini adalah tind4kan yang betul sebagai seorang bapa.

“Besar sang4t ke kep4la kau sampai lupa diri tu tak boleh ditegvr dan dinas1hati. Cukuplah saya tak ada masa untuk ini semua okay. Let1h saya melayan kisah anak-anak ini semua.

“Dia tak m4lu ke… ada hati nak s4man saya, nas1hat yang baik-baik untuk kedua-dua pihak? Misk1n sangat ke nak s4man saya satu juta?

“Terdes4k sangat ke? Kita semua dah bergerak ke depan. Sangat bod0h berg4duh tentang seorang anak pun. Dah lupa ke awak dah cukup mem4lukan saya. Kas1han la anak tu,” katanya.

Usaha mStar mendapatkan respon daripada kedua-dua pihak tid4k berjaya apabila panggilan dan mesej dihantar tidak berjawab.

Untuk rekod, Nadzri atau sebenar Mohd Nadzri Redzuwan, 40, mendirikan rumah tangga dengan Shikin atau Siti Nur’ Ashikin Ismail pada 5 Disember 2014 dan bercer4i pada Jun 2016.

Hasil perkongsian hidup itu, mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Putri Arianna Natasya yang kini berusia tujuh tahun.

Nadzri sebelum itu pernah berkahwin dengan pelakon, Ana Dahlia namun bercer4i pada 10 Disember 2012, selepas 11 bulan mendirikan rumah tangga.

Pada Januari lalu, Nadzri atau lebih dikenali sebagai Chef Riz berkahwin kali ketiga dengan wanita pilihan hatinya bernama Nurul.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Sumber : mstar via https://printlyrics.net

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Be the first to comment on "“Dah Misk1n Sgt Ke S4man Saya?”- Gara-Gara Tegvr Bek4s Menantu, Chef Wan Dis4man RM1 Juta"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


You cannot copy content of this page

Omgomg Onion Darkmarket